آموزش تولید محتوا در اینستاگرام طبق الگوریتم 2022


امروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در توسعه کسب و کار دارند. یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام است. تولید محتوا زمانی ارزشمند می شود که از اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم. جذب کاربران بیشتر و خوشحال کردن آنها برای دستیابی به این مهم مهم است. اما چگونه کاربران بیشتری را برای رشد کسب و کار خود جذب کنیم؟ تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ چگونه انجام می شود؟ در زیر به بررسی این موضوعات می پردازیم.
محتوا
تولید محتوا اینستاگرامی چیست ؟
تولید محتوا تولید هدفمند و برنامه ریزی شده عکس، فیلم، صدا و متن است که نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند می کند، بلکه باعث رشد کسب و کار شما نیز می شود. در اینجا نحوه مشاهده تصاویر و تولید محتوای متنی برای کسب و کار خود در اینستاگرام، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و هنگام استفاده از آنها برای تبلیغ برند خود چه مواردی را در نظر بگیرید، آورده شده است.


آموزش تولید محتوا در اینستاگرام
۱. بررسی نمونه ها آماده
بدون شک اولین قسمتی که بینندگان در هر مقاله با آن مواجه می شوند و آنها را تشویق به خواندن ادامه مقاله یا رد شدن از آن می کند، تصاویر هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که میتواند به شما کمک کند بدون نیاز به یک کاربر حرفهای، پستهای عالی اینستاگرام ایجاد کنید؛ درست مانند ابزار طراحی آنلاین برای طراحی نقاشیها و عکسهای جذاب در اینستاگرام. پس استفاده و یادگیری برنامه را در اولویت قرار دهید.
هنگام تولید محتوا در اینستاگرام داشتن یک گالری تصویر با وضوح بالا از محصول شما واقعا می تواند به شما در ایجاد محتوای خود کمک کند. اگر تعامل قوی با کاربران خود دارید، یک عکس محصول ساده و روان فالوورهای شما را شگفت زده خواهد کرد.
۲. استفاده از تصاویر با کیفیت برای تولید محتوا در اینستاگرام
اگرچه استفاده از عکس های ارائه شده در این دوره ممکن است چندان سرگرم کننده به نظر نرسد، اما این بدان معنا نیست که به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم؛ وقتی مجموعه ای از عکس های مشابه وجود دارد، می توانید از عکس های موجود استفاده کنید و از آنها در زمینه خود استفاده کنید. ایجاد دامنه های مختلف برای تولید محتوای با کیفیت بالا.
همچنین میتوانید از وبسایت موجود خود برای دانلود و استفاده رایگان عکسهایی که توسط برندهای دیگر استفاده نمیشوند و مناسب برند خود هستند، استفاده کنید. به یاد داشته باشید، اندازه مناسب عکس در اینستاگرام 1080p * 1080p است.
3.فرمت های مختلف را با هم ترکیب کنید
به عنوان یک کاربر مشغول به تولید محتوا در اینستاگرام، بسیار مهم است که فرمت های محتوای متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهید. شما می توانید این کار را با ایجاد آلبوم های عکس با اشتراک گذاری حداکثر 10 پست و همچنین تولید محتوا با ویدئوهای 60 ثانیه ای انجام دهید که راهی عالی برای به نمایش گذاشتن محصول خود در قالب نمونه ها یا آموزش های کوتاه یا دمو است. .
مراقب باشید که با عکس های زیاد محصول به کاربران فشار نیاورید؛ همچنین می توانید با تنوع بخشیدن به محتوای محتوای عکس، کاربران خود را به خواندن بیشتر تشویق کنید. در نهایت می توانید یک قدم به جلو بردارید و یک گیف بسازید. اینستاگرام گیفها را بهعنوان ویدیو میشناسد و این گیفها راهی آسان و راحت برای تعامل با کاربران هستند زیرا آنها به آنها علاقه دارند.
4. بازنویسی محتوا های موجود
آیا برای تولید محتوا در اینستاگرام وقت ندارید؟ احتمالاً واقعاً نیازی به صرف این زمان برای تولید محتوا ندارید. در واقع با رعایت حقوق قانونی صفحه می توانید از محتوای صفحه با محصول یا مخاطب مشابه خود استفاده کنید.
در اینجا چند نکته برای کمک به تولید محتوا با برندهای دیگر وجود دارد:
- هشتگ ها و حساب ها را برای محتوای با کیفیت بررسی کنید:
برای تولید محتوا در اینستاگرام ، میتوانید از اکانتهای اینستاگرام کاربران محبوب، کاربران مشابه مخاطبان و کاربرانی که رقیب مستقیم شما نیستند، با استفاده از هشتگهای مرتبط با دامنه کسبوکارتان استفاده کنید. لیستی از صفحات برندها یا افرادی که بهترین محتوا را در زمینه شما تولید می کنند تهیه کنید و آنها را دنبال کنید تا پست های جدید آنها را مشاهده کنید، در صورتی که پست برای شما مهم است از نماد زیر پست استفاده کنید. در آنجا هر چقدر که می خواهید پس انداز کنید.توجه داشته باشید که هشتگی که جستجو میکنید کاملاً مربوط به تجارت است، زیرا هشتگهای نامربوط میتوانند شما را گیج کنند و گاهی منجر به محتوای نادرست شوند. - اجازه استفاده مجدد از آنها را از صفحه اصلی دریافت کنید :
پست صفحه باید به طور کامل در صفحه قرار گیرد و شما باید به صفحه اجازه دهید این محتوا را دریافت کند و آن را از همان پست در صفحه دریافت کند. شما می توانید آن را به شما بدهید؛ می توانید محتوای مارک دار از محتوای برندهای دیگر بسازید.
۵. محتوای ممتاز تولید شده توسط کاربر
همچنین ایده خوبی است که هنگام استفاده از محتوای ایجاد شده توسط دیگران، کاربران خود را به تولید محتوا تشویق کنید، اما چگونه؟ به کاربران اجازه دهید در مورد موضوعات خاص در زمینه شما نظر بدهند یا سوالاتی را برای پاسخ به کاربران بپرسند. این نوع تولید محتوا به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر شناخته می شود؛ همچنین بیشتر به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر برای یک محصول یا خدمات خاص، با یا بدون نام تجاری شناخته می شود.
این روزها بسیاری از برندها از UGC استفاده می کنند و حتی اگر شما یک برند بزرگ باشید، بعید است که کاربران شما بدون هیچ انگیزه ای محتوای اینستاگرامی درباره شما و محصولات شما ایجاد کنند. به عنوان مثال، می توانید با ایجاد مسابقه و جوایز برای بهترین جملات یک عکس یا برند خاص، تولید محتوا را برای کاربران فعال کنید.
همچنین می توانید با دادن هدیه یا تخفیف محصول، انگیزه کاربران را برای استفاده از هشتگ خود افزایش دهید؛ اساساً دریافت کلمه از کاربران به عنوان هشتگ می تواند شروع خوبی باشد.
به یاد داشته باشید که محتوایی که از کاربر درخواست می کنید نباید محدود کننده و آزاردهنده باشد. این محتوا باید مکمل محتوای شما باشد. استفاده بیش از حد از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) همچنین می تواند به کاربران احساس سوء استفاده را بدهد و باعث شود که فکر کنند کنترل کمتری بر حوزه کاری آنها دارید.


در پایان
در اینجا در چندین مقاله به نحوه تولید محتوا در اینستاگرام هم به صورت شخصی و هم تجاری پرداخته ایم؛ به شما اطمینان می دهم که با رعایت این نکات می توانید به راحتی بهترین محتوا را تولید کنید و به یک برند پیشرو تبدیل شوید.
دیدگاهتان را بنویسید